שְׁאֵלָה:
מהן ההשפעות של הוצאת סוכרים מתזונה מאוזנת לאדם בריא אחרת
Von Huffman
2015-04-02 22:11:05 UTC
view on stackexchange narkive permalink

אילו השפעות יש לסולקים מתזונה מאוזנת על אדם בריא אחרת? שמעתי שלסוכרים מזוקקים וגם טבעיים יכולה להיות השפעה שלילית על הגוף. האם זה בטוח להפסיק לצרוך סוכרים ביחד?

רק כדי להבהיר, האם אתה מתכוון להסיר "סוכרים מוספים" מהתזונה שלך, כמו סוכר שולחן נפוץ? מכיוון ש ** [סוכר] (http://en.wikipedia.org/wiki/Sugar) ** הוא שם כללי שניתן להרבה חומרים שנמצאים ברוב הצמחים, בשרים, חלב, דגנים וכו 'וכו' אני לא עושה לא חושב שאתה מתכוון להימנע בכלל מכל סוגי הסוכר שנמצאים במזון שלך.
@JCPedroza: ראה [סוגים שונים של סוכר] (http://www.sugar.org/all-about-sugar/types-of-sugar/): רגיל (סוכר לבן, סוכר עדין במיוחד או עדין), סוכר פירות וכו '.
אני לא חושב שאפשר להוציא את כל הסוכרים מהתזונה, אבל אתה יכול להסיר סוכרים שנוספו.
אחד תשובה:
#1
+9
arkiaamu
2015-04-03 14:30:00 UTC
view on stackexchange narkive permalink

ראשית, הוצאת כל ה מוסיפים מהסוכרים מהתזונה בוודאי תשפר את בריאותך הכללית בטווח הארוך עקב ירידה בסיכון לסוכרת: רמת הגלוקוז בדם שלך תהיה יציבה יותר עם פחות שונות ו תזונה תכלול פחות "קלוריות ריקות". על מנת להחזיק מעמד בעבודה, בתחביבים, בפעילות גופנית ובחיי היום יום אינו מחדש את תוספת הסוכר בתזונה. הם גרועים.

הוצאת פחמימות מהתזונה שלך עשויה להיות בעלת השפעה שלילית כלשהי, אך לא בהכרח. דיאטות דלות בפחמימות קלאסיות ממליצות להסיר מהתזונה את כל החומרים עם אינדקס גליקמי גבוה (GI). ככל שמערכת העיכול גבוהה יותר, כך רמת הגלוקוז בדם תעלה מהר יותר בעת עיכול המזון. לחם לבן או אורז לבן הם דוגמאות למזונות עם ערך GI גבוה. באופן קיצוני מאוד, דיאטה דלת פחמימות עלולה לגרום לקטוזיס, מה שאומר שגופך יחמצן מעט וכל צריכת האנרגיה שלך נובעת משריפת שומן. הסרת כל הפחמימות מפסיקה את מחזור חומצות הלימון בתוך התאים, וכתוצאה מכך נוצרים חומרי קטון שהם חומציים.

קטוזיס עשוי לשפר את הירידה במשקל על ידי שריפת שומן ביעילות רבה יותר. עם זאת יש בזה שינויים ניכרים בין הנושאים. דיאטות דלות בפחמימות וקטוזיס שלאחר מכן עלולות לגרום לבחילות, כאבי ראש ומחלות כלליות. לא כל האנשים סובלים מדיאטות דלות בפחמימות או קטוזיס.

אם אתה מבצע תרגילים ארוכים אני לא יכול להמליץ ​​על הוצאת חומרים מעי GI מהתזונה שלך. שרירי השלד זקוקים לאנרגיה רבה תוך כדי תרגילים ארוכים. אחסון האנרגיה החשוב ביותר הוא גליקוגן שרירים. זה נצרך בתרגילים ארוכים, ואחרי שהוא נגמר הגוף מתחיל להשתמש בשומנים וחלבונים. מזון עם ערך GI גבוה חשוב לשחזר את מאגרי הגליקוגן בשרירים לאחר האימון. לכן הוצאת, למשל, אורז לבן מהתזונה שלך לא תהיה טובה לפעילות גופנית אם הם בדרך כלל ארוכים. אימוני אינטרוולים או כוח הם נושא אחר. חשוב לציין כי גם יום ארוך בעבודה עשוי להיות דומה לפעילות גופנית ארוכה. עד כמה גופך סובל את המחסור בגליקוגן השרירים שלך, תלוי מאוד בבריאותך הכללית ובכושרך.

עלי להוסיף נקודת מחלוקת מבהירה. ההצהרה שלך של "הוצאת, למשל, אורז לבן מהתזונה שלך לא תהיה טובה לפעילות גופנית אם הם בדרך כלל ארוכים ..." פשוט אינה נכונה עבור כולם. אם אתה נמצא במצב של קטוזיס מזה זמן (נניח שבועות, היכן שהפך לנורמה שלך) אז רוב האנשים יכולים ויעשו להשתמש ביעילות באנרגיה מבוססת שומן, מאוחסנת או תזונתית. באופן אישי תמיד פגעתי בקיר בשעה של פעילות גופנית די קשה עד שהייתי מותאם לחלוטין לקטו. זה לא נדיר שאני חזק מאוד שעתיים ויותר לרוץ או לרכוב על אופניים עכשיו.
זה חסר התייחסויות. יתר על כן: זה לא לגמרי רע אבל בעיקר לא על סילוק מונו-סכרידים מהתזונה.


שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 3.0 עליו הוא מופץ.
Loading...