שְׁאֵלָה:
מה צריכה להיות צריכת הקלוריות היומית שלי?
Shevliaskovic
2015-04-07 02:06:09 UTC
view on stackexchange narkive permalink

כיצד יכול מבוגר במצב בריאותי חזק לגלות כמה קלוריות צריכתו היומית צריכה להיות?

אני לא מבקש ירידה / עלייה במשקל; פשוט כדי לשמור על המשקל שלי.

שתיים תשובות:
#1
+7
JohnP
2015-04-07 05:24:08 UTC
view on stackexchange narkive permalink

כקירוב, קיימות מספר משוואות שונות לחישוב קצב חילוף החומרים הבסיסי / מנוחה. אלה הם:

  • האריס-בנדיקט
  • האריס-בנדיקט תוקן
  • קנינגהם
  • קאטש-מקארדל
  • Mifflin St. Jeor

כל אחד מאלה לוקח בחשבון גורמים שונים כמו גיל, מסת גוף רזה, מין בהדגשות שונות בכדי לבוא עם קצב חילוף חומרים בסיסי. שיעור זה הוא בעצם כמה קלוריות שתזדקק להם על בסיס יומי כדי פשוט לנשום פנימה והחוצה כל היום. אם אתה עובר על כולם ואז הממוצע, אתה צריך להתקרב די לצרכים הבסיסיים שלך. ישנם מחשבונים רבים שכבר מתוכנתים באינטרנט עם הנוסחאות הללו, או שאתה יכול לקבל אותם כאן בקישור הוויקי.

ברגע שיש לך את זה, אתה יכול להסתכל על האתרים השונים באינטרנט שיש להם הוצאות קלוריות לפעילויות שונות כגון עבודות בית, עבודות משרדיות, הרמת משקולות, ריצה, ממש כמעט כל פעילות. רוב אלה הם שוב קירובים, הגרפים הטובים ביותר יחשבו לגובה / משקל / גיל / מין. הוסף אותם ל- BMR שלך, ועליך להיות די קרוב לצורך הצריכה היומי.

אבל באמת, כל שעליך לעשות הוא לעקוב אחר משקלך. שימו לב לכל מגמות ארוכות טווח בסולם, ואם אתם עולים במשקל, צמצמו את צריכת הקלוריות או איפור המזון (בריא לעומת לא בריא). אם אתה מאבד יותר מדי משקל, אכל יותר. אל תיבהל מהתנודות היומיומיות, אתה יכול להשתנות לא מעט במהלך יום. הפתרון הטוב ביותר הוא לשקול את עצמך באותם התנאים מדי יום.

אם בר מזלך יש לך מעבדת קולג 'או דומה שתומכת בבדיקות כלליות לציבור (אתה יכול להיכנס מדי פעם לשלב בדיקת שיעורי קינסיולוגיה במקום בו הם זקוקים לנבדקים), תוכל לקבל ניתוח גז בנשיפה, וזה יכול לתת לך הערכה קרובה מאוד של קלוריות שנשרפו במהלך פעילות ספציפית. זה מעט נדיר ו / או יקר לעשות.

#2
+4
Rana Prathap
2015-04-07 09:39:10 UTC
view on stackexchange narkive permalink

JohnP כבר נתן את התשובה הנכונה לכך, אך להלן פיתרון מהיר אם אינך מתעסק כל כך בכל אותם חישובים.

כמות הקלוריות שאתה צריך לקחת מדי יום = מטבולית בסיסית שיעור מעל 24 שעות X רמת פעילות גופנית

רמת פעילות גופנית עבור רוב האנשים עם אורח חיים בישיבה יכולה להניח בבטחה כ 1.53 (הכללה גסה). אז באמצעות 1.53 בנוסחה שלעיל, הדרישה הקלורית מסתכמת ב

הדרישה היומית ב- kcal / kg = (24 X 1.53 X wt in kg)

אז עבור זכר של 72 ק"ג, ללא שום תחלואה אחרת עם אורח חיים בישיבה שנראה לשמור על המתנה, הדרישה הקלורית היא 2644 קק"ל ליום. אם יש לך אורח חיים פעיל, החלף 1.53 ב- 1.8 ואז הנוסחה הופכת ל

דרישה יומית ב- kcal / kg = (24 X 1.8 X wt in kg)

מכיוון ש- PAL (רמת פעילות גופנית) משתנה בין יחיד לאדם, מתן אותה נוסחה לכולם אינו נכון. עם זאת, מדובר בקירובים בטוחים. דף זה מציג טבלה של PALs משוערים.

http://www.ivyroses.com/HumanBiology/Nutrition/Physical-Activity-Level.php



שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 3.0 עליו הוא מופץ.
Loading...