שְׁאֵלָה:
מהן דרכים טבעיות להפחתת לחץ הדם?
Kenshin
2015-04-02 16:21:13 UTC
view on stackexchange narkive permalink

מהן גישות מבוססות ראיות טבעיות שניתן להשתמש בהן להפחתת לחץ הדם בחולה עם יתר לחץ דם, או מניעת יתר לחץ דם בחולה בריא אחרת?

שְׁלוֹשָׁה תשובות:
#1
+13
michaelpri
2015-04-03 05:51:29 UTC
view on stackexchange narkive permalink
  • הליכה

    • נעשו מספר מחקרים על ההשפעות של הליכה ולחץ דם גבוה
    • מחקר קוריאני אחד 1 היו 23 גברים עם יתר לחץ דם; הם גילו כי הליכה של 40 דקות סייעה להפחתת לחץ הדם אצל נבדקי הבדיקה
  • אכילה 2

    • הימנע ממלח (נתרן) מכיוון שהוא מפעיל לחץ גבוה יותר על כלי הדם שלך, מה שמעלה את לחץ הדם שלך
    • אכל פירות וירקות (תפוחים, בננות, ענבים, ברוקולי, גזר) מכיוון שהם מכילים אשלגן, מגנזיום וסיבים, שכולם מסייעים בשליטה על לחץ הדם, והם גם דלים בנתרן
    • אוכלים טובים אחרים לאכילה הם אגוזים, קטניות ועופות
  • הרפיה 3

    • מתח הוא גורם עקיף לדם גבוה לַחַץ; לפעמים אנשים מתמודדים עם לחץ על ידי ביצוע דברים לא בריאים כמו עישון או אכילת ג'אנק פוד, מה שעלול להעלות את לחץ הדם
    • מדיטציה היא דרך נהדרת להפחית את הלחץ
    • לישון יותר

[ 1] ניתוח גודל ההשפעה של פעילות גופנית על הרכב הגוף, לחץ הדם והכושר הגופני אצל מבוגרים קוריאנים

[ 2] WebMD - דיאטת לחץ דם גבוהה

[ 3] איגוד הלב האמריקני - לחץ ולחץ דם

מה לגבי ירידה במשקל? האם זה יעזור גם?
@Mew הייתי מניח שזה יעזור להרזיה, במיוחד בהליכה ואכילה בריאה.
כן אני מעניין אם משקל הוא גורם עצמאי בנוסף לפעילות גופנית ודיאטה
@NinjaDoc כן, משקל הוא גורם עצמאי. ירידה במשקל עודף תפחית את לחץ הדם. זה גם יפחית את רמות הכולסטרול.
#2
+1
John
2016-08-10 13:44:45 UTC
view on stackexchange narkive permalink

ישנם כרגע רק שני תוספים עיקריים שתוכלו לקחת בכדי לסייע בהפחתת לחץ הדם, מעבר לייעוץ של פשוט פעילות גופנית יותר , אכילה בריאה ו הרפיה חזק>.

Hibiscus Sabdariffa

Hibiscus Sabdariffa (רוזל או תה חמוץ) הוא תה שבו משתמשים בפרחים בצבע כהה בדרך כלל לחלוט. נראה שהוא מעכב את ספיגת הפחמימות במידה מסוימת ונראה יעיל להפחתת לחץ הדם.

מינון: 10 מ"ג

10 מ"ג מתייחס לתכולת האנתוציאנין הכוללת, שנראה כי להיות החומר הפעיל; יש לרשום על התווית את הכמות המדויקת של אנתוציאנינים, או להשיג אותה באמצעות 5-10 גרם גביע הפרח המשופע בתה. ניתן להשתמש בתה במקום תוספות, ועליו להיות יעיל באותה מידה.

שום

שום (Allium sativum) הוא מוצר מזון שיכול לשפר את החסינות. ובריאות לב וכלי דם. נראה כי תוספי שום מפחיתים את לחץ הדם, והגודל מכובד למדי בקרב אנשים הסובלים מיתר לחץ דם (בערך 10 נקודות סיסטוליות או 8-10%) ואילו יש ירידה קטנה אך קיימת בקרב אנשים עם לחץ דם תקין.

#3
-1
Zero
2016-09-03 11:27:40 UTC
view on stackexchange narkive permalink

הדבר החשוב ביותר להתמודדות עם יתר לחץ דם חיוני: אם אינך בטווח ה- BMI המומלץ, הרז במשקל. נסו להגיע לקצה התחתון של טווח ה- BMI הרגיל / הבריא.

אכילה טובה, פעילות גופנית, שינה, רגיעה וכו 'הם כל דבר חיוני, אך ההתמקדות שלכם צריכה להיות בירידה במשקל.

BMI הוא סמן נורא להערכת בריאותו של מישהו.
ירידה במשקל היא הדבר הראשון שעליכם להתמקד בו להפחתת לחץ הדם. מי אמר ש- BMI הוא סמן נהדר או סימפטום? זה אומר לך רק אם אתה סובל מעודף משקל או משקל תקין או תת משקל. אתה רשאי להשתמש ב- BMI, באחוזי השומן בגוף, במראה או בכל מדד מהודר אחר כדי לקבוע שאתה עודף משקל או משקל תקין.
זו הנקודה שלי, עבור כל מי שמתאמן עם כל קביעות בחדר הכושר, סביר להניח שהוא ייחשב כ"משקל עודף "כשהוא בהחלט לא.


שאלה ותשובה זו תורגמה אוטומטית מהשפה האנגלית.התוכן המקורי זמין ב- stackexchange, ואנו מודים לו על רישיון cc by-sa 3.0 עליו הוא מופץ.
Loading...